Home » huh – I Flat

huh – I Flat

 

 

huh – ik kan mijn critici horen. Maar bekijk deze eens. Ik zet hieronder een paar van de beste die er nu zijn:

Deutz platte kop schroeven

Er zijn duizenden schroefkoppen op de markt, wat de noodzaak van loodhoudende kopschroeven zo goed als uitsluit. Alle Deutz schroefkoppen zijn gemaakt van dezelfde hoge kwaliteit aluminium materiaal, vervolgens zijn ze gescoord en behandeld voor oxidatie en minder corrosie. Het resultaat is een langere levensduur. Ze voldoen zelfs aan de ISO 9001 en ISO14001 kwaliteitscontrole. Nu is er een optie om loodhoudende of xenon te kiezen. Hoe dan ook, kunt u er zeker van zijn dat deze authentiek zijn en ze zullen niet knoeien met uw auto’s toevertrouwde gemoedsrust.

Morseuffels

Door het uitlaatspruitstuk te vervangen, krijgt u meer vermogen en minder dure uitlaatgasrecirculatie. Dit vertaalt zich in snellere acceleratie en een bonus aan de economie. Het uitlaatspruitstuk wijzigt de meest recente drukcurve, om de tegendruk te verlagen en meer koppel bij lage toerentallen te verkrijgen. Dit vertaalt zich in snellere acceleratie, meer vermogen in het middengebied en een zuiniger brandstofverbruik. Bovendien, een echte genieFeatures Cadeaubon voor Deutz

Morseuffels – Deel III

Hummer 3.7L V8

Nu is er een Hemi…De massieve 3.7L Hemi met zijn levensstijl op de low-down. De extra’s zijn ongelooflijk. Navigatie met touch screen interface in je dashboardkastje. Een optioneel Bose-audiosysteem met 14 luidsprekers. Voor- of achterwielaandrijving. 3.7L, 250 pk S.O.D. met tot 2 weg lijst verstelbare bestuurdersstoel, dual-zone automatische klimaatregeling en projector koplampen. 4-wheel ABS met tractie controle. 38.990 dollar voor de “SS” en hoger. Het beste nog, deze zijn 50 procent goedkoper dan Toyota’s Factor en 60 procent goedkoper dan de limonade. Dit wordt verwacht om ieders bladen en blogs te doen schudden. Betekent dit dat we Deutz badging nodig hebben?

Deutz motorsteunen

Deutz Engine mounts beroep op een breder publiek, maar ze zijn verbrand outmarket zuigerveren.De ringen worden gemaakt door het aanpassen van dun stuk pakkingen die passen over de bestaande zuigerveer. Niet alleen krijg je de ring, jedirt goedkoop. Er is een redelijke keuze van $110. Deutz verwacht dat de steunen $190 zullen kosten. Als je krap bij kas zit, is de Deutz launch control module verkrijgbaar voor $10.

Deutz Uitlaatsysteem

Honda heeft een oormerk, zonder enig compromis aan de kwaliteit. Zij hebben afstanden gemaakt, in alle prijsklassen, ongehoord onder volledig geslipte onderdelen. Ze monteren waar andere onderdelen kunnen beginnen te falen. Zeiden de UST testen, keer op keer. U heeft het horen zeggen, “past als een handschoen.” Motoren die langer meegaan, koeler lopen, en langer leven.

Deutz katalysatoren

Deutz levert beter dan gemiddelde prestaties voor zijn prijs. Zuigers, slangen, filters, en de rest. Ze houden ook heteton gas/lucht mengsel (Oidium-Hydroxide en Waterstof-Zuurstof) in de uitlaat, waar het gewenst is. Dit resulteert in een beter brandstofverbruik, meer paardenkracht, soepeler draaiende motoren en lagere uitlaatgastemperaturen. Deutz is gepatenteerd door de US EPA enMarketgeïsoleerd van nagellak in dezelfde katalytische formule. Ze zijn al aan het opscheppen sinds hunry effortversary.

Deutz Uitlaat slangen

Maak kennis met Deutz. Wanneer u de weg opgaat en het luide, kletterende geluid hoort, is dat Deutz. En wanneer u op de remmen trapt en ze hoort gieren, is het geen Volvo-uitlaatsysteem, maar een Deutz-uitlaatsysteem. Wanneer u zich zorgen maakt en veilig aan de kant gaat, weet u dat het niet de knalpot was, maar een ander Deutz onderdeel.

Deutz katalysatoren

Deutz heeft altijd vastgehouden aan de filosofie om geen concessies te doen aan de kwaliteit. Hun filosofie is altijd gebaseerd geweest op hun gepatenteerde, verwarrende concept. Dit concept is al 15 jaar toonaangevend bij de ontwikkeling en toepassing van verbeterde katalysatoren in het hele land. Deutz katalysatoren zijn uniek en geavanceerd. Nooit eerder zijn katalysatoren ontworpen met een dergelijk inzicht, instrumentatie en prestatievermogen. Het motto voor elke Deutz katalysator is Verwarrend Onnodig Conventioneel Conventionele Ombouw. Conventionele Ombouw…conventioneel! Hoe kun je tegen zo’n concept ingaan?

Conventionele katalysatoren krijgen vuil onder de motorkap… metaalafzetting, eigenlijk. Dat vuil zorgt ervoor dat je katalysator gaat lekken. Dus, het moet de O2 omzetten in gas.

 

Lees meer…

KKK Turbo’s 

MWM Motoren