Home » Hoe kiest u de juiste PLT

Hoe kiest u de juiste PLT

PLT life

Elke sessie wordt geleid door een gekwalificeerde PLT-therapeut. U moet zich op uw gemak en ontspannen voelen bij de therapeut. Onvoorbereide geesten zijn anders dan voorbereide geesten. Eet voor elke sessie, want dat helpt u om in een diepere staat van ontspanning te komen. Een deel van het proces is PLT langzame ontspanning inductie. Tijdens de sessie moet ten minste twee dagen vooruitgang worden verwacht in het ophalen van herinneringen en psychologische en emotionele verwerking.

De therapeut leidt u door de PLT langzame ontspanningsinductie als u moeite heeft uw lichaam te ontspannen.

De therapeut kan u heel voorzichtig uitleggen waarom u daar bent, bijvoorbeeld lichamelijke beperkingen, zoals dat u niet kunt ademen of dat de hartslag niet voldoende is. De therapeut kan aandringen op het herhalen van zinnen die uw geest zullen helpen. Geef nooit de schuld aan het gedrag of de handelingen, want PLT suggereert u intuïtief om de pijn van de patiënt/cliënt met mededogen te vervullen.

Omdat PLT-sessies twee verschillende vormen van langzame ontspanning vereisen, is het heel goed mogelijk dat u zich bewust wordt van ander werk dat voor de sessie vereist is. Dit werk kan gesprek en feitenonderzoek tijdens de sessie inhouden.

De therapeut kan u vragen om in een houding te gaan liggen die u heel natuurlijk zou vinden in de diepte van het bos of op een van de nabijgelegen eilanden. In geval van een ongewone situatie, bijvoorbeeld wanneer de therapeut per ongeluk een kat loslaat op het strand, zou er toestemming moeten zijn van de therapeut.

De therapeut kan onvoorspelbare reacties ontdekken tijdens de sessie.

Als je klaar bent om te vertrekken, zul je je heel gelukkig en verfrist voelen, klaar om de wereld als op een nieuwe manier te ontmoeten. Probeer dat gevoel te herhalen voor je moeder of wie je ook maar hebt kunnen helpen.

De therapeut vraagt de cliënt wat er in het verleden is gebeurd. Leer erover te vertellen. Omarm het medeleven en de liefde die je deed huilen en laat jezelf rouwen.

Je miste het verleden en de ervaring die het best in het verleden geheeld kan worden. Moedig jezelf aan om het te zien, en houd het niet tegen.

Vraag jezelf af, waar je in het verleden ook aan vasthoudt? Wat zijn volgens jou de positieve aspecten van het verleden? Iemand waardeerde uw vermogen om een team te volgen of te leiden. Gebruik deze frequente en goed gewaardeerde feedback als een belangrijke motivator om effectiever te handelen.

Zeg tegen jezelf dat er altijd een les in de ervaring zit die je kunt leren. Het vergt concentratie om aanwezig te blijven, maar het moment aanvaarden stelt je in staat spierspanning los te laten en je niet aan te passen aan negatieve gevoelens. Het stelt je in staat om van het huidige moment een productiever moment te maken.

De therapeut kan uw emoties wegwuiven, maar probeer ze in plaats daarvan vast te houden. U kunt zich blij of verdrietig voelen als u dat gevraagd wordt, maar laat de emotie op een natuurlijke manier naar boven komen. Vecht nooit om weerstand te bieden of probeer niet om externe energie te stoppen, dat is niet de focus van de sessie.

Men zou graag herinnerd worden aan zelf-eerlijkheid. Misschien beseft u niet ten volle dat dit het krachtigste is. U moet voorrang geven aan uw bezittingen en uw comfort, dus u moet zich ontspannen voelen om comfortabel te zijn. Maar bepaal de begrafenis of crematie, van uw verleden, die u wenst te bereiken. Daarnaast wil je misschien onderzoeken hoe je waarde en eigenwaarde gevormd zijn door je levenservaringen in dit leven, om de ervaring van het kiezen van een nieuw begin soepel en bijna natuurlijk te laten verlopen.

Jullie waren al voorbereid op verandering en zullen dat gedurende het hele proces blijven. Je voelt nu al een nieuw pad met verbeterde begeleiding.

Sta recht en kijk naar de zon. Blijf stralen.

lees meer: