oe beschermt u de auto op de weg

Autobedrijf Fijnaart

 

Een persoon met belangstelling voor auto’s en die geïnteresseerd is in het kopen en verkopen ervan, zou een autobedrijf kunnen hebben. garage repairshop zou de ideale plaats zijn om naartoe te gaan als men een auto moet repareren. In Amerika is het meestal een woord voor een kleine werkplaats langs de weg, meestal niet erg groot, maar af en toe een onderkomen voor vakantiegangers.

Het woord “garage” kwam in het begin van de 20e eeuw in de Amerikaanse taal terecht. Aangenomen wordt dat Henry Ford in 1908 de eerste garage vestigde in Dearborn, Michigan, waar hij begon als motorreparatiewerkplaats. De eerste garage van Ford verkocht, vergelijkenderwijs, gloeilampen en was uitgerust met een luchtcompressor voor gebruik van auto-onderdelen.

De eigenlijke bouw van de garage is terug te voeren tot Lincoln. De eerste garage die op de kade van Lincoln werd gebouwd was een compleet ongeluk; drie verdiepingen van hout met een metalen dak. Toen de eerste garage werd gebouwd, waren de temperaturen buiten ijskoud. Na de eerste winter hadden de eigenaars geen andere keuze dan garageruimte te huren, en zo werd de eerste garage gebouwd. En die werd onmiddellijk in gebruik genomen. De oorspronkelijke garage was acht bij tien voet groot, en hield het gereedschap op zijn plaats door de pieken aan de zijkanten van de kofferbak. Het gereedschap werd opgeborgen onder de kachel, op de vloer in de zomer, of op een ladder in de winter. Alleen de achteras was met bouten aan de grond bevestigd, zodat hij niet voor iets anders kon worden gebruikt, wat er ook maar zou kunnen komen. Jarenlang stond hij stil in het veld, totdat uiteindelijk anderhalf jaar geleden een vriend van de familie, die met een trein door het land reisde, het tempo opvoerde over een doorwaadbare houtweg. Ze moesten weer stoppen om te tanken, en dat was het moment dat de houten balken begonnen te roesten. Ze brachten alleen een laag roest aan, in de hoop dat het licht zou vangen. De vriend kwam terug en vond zijn gereedschap veranderd in een metalen verband, en de oude garage zag er onherstelbaar gehavend uit.

Garage-ontwerp heeft door de jaren heen veranderingen ondergaan. We kunnen garages verdelen in twee grote kampen: de praktische en de theoretische. Beide hebben hun dagelijks gebruik.

De praktische garage kan in het huis worden gebouwd. Een buitengedeelte voor bewoning kan worden omheind en overdekt voor verwarming en stroom. Deze praktische benadering is alleen praktisch voor diegenen die in klimaten wonen waar tegelijkertijd zowel warmte als koelte beschikbaar is. In de conceptuele garage kan een auto op de rekken worden gestald en kan in het weekend een dakbedekking over de auto worden geschoven, zodat de auto doordeweeks buiten staat en in het weekend warm is. Deze aanpak is ook praktisch voor wie in een noordelijk klimaat woont, waar zich ‘s morgens ijs op de voorruit kan vormen en de auto overdag buiten kan worden geparkeerd terwijl het ijs smelt, en de zon enkele minuten voor het rijden ‘s middags het dashboard en het stuur verwarmt.

Voor wie comfort zoekt kan een theoretische garage worden gebouwd met een overdekte vloer, porselein, brand-, wind- en regenbescherming. Binnen dit model kunnen de auto’s ook worden voorzien van afdekkingen die de laklaag en de bekleding eronder beschermen.

De meest uitstekende methode om de auto te beschermen op de weg van vandaag is het gebruik van een auto cover. Ze zullen de auto beschermen tegen alle vormen van weer. Ze variëren in prijs en verfijning, die bepalen hoe goed ze de auto zullen beschermen. Degenen die goedkoper zijn en langer meegaan moeten in eerste instantie worden gekocht, omdat ze zijn wanneer de auto niet echt nodig is. Hevige stormen kunnen sommige garages buiten werking stellen en kunnen een heropening forceren, of andere nadelen dan die van de auto-afdekking. Over het algemeen worden de kosten van een auto-dekking bepaald door de grootte van de auto, het seizoen, en het belang van de bescherming van de auto.

Het beschermen van de wederverkoop en het houden van de indruk (als het goed is) is zeer goedkoop. In principe, het selecteren van een auto-dekking raden van de auto van de gebruiker is belangrijk. Als het een dure auto, zal het nodig een auto-dekking die een beetje zwaarder, en zal goedkoper zijn voor. Maar de auto-dekking zal ook moeten worden ingeruild op een nieuwere cover na een korte tijd, dus een dure cover kan alleen worden gekocht wanneer de auto doet het goed, niet per se de beste cover voor alle seizoenen.

Een ander ding om over na te denken bij het selecteren van autohoezen is wat het doet op de weg. Het buitenleven is een prachtige plek om te parkeren, en de auto cover kan de auto te beschermen tegen de elementen en houd het binnen, ervoor te zorgen dat u zowel veilig verlaten en meer gelukkig op de weg naar buiten. De autohoes kan de auto ook verbergen, waardoor tweeker bestuurders blij zijn. Dit is bewezen een geweldige strategie voor het houden van een auto veilig en beschermd tijdens het pendelen naar en elders.<|endof de auto.

Veel geluk en altijd de groeten,

Walter.